Praca

Polskie Ratownictwo Okrętowe zapewnia bezpieczną i stałą pracę wśród specjalistów z branży offshore, holowań oceanicznych oraz przeładunku sztuk ciężkich, w systemie kontraktowym na statkach typu AHTS pod banderą maltańską oraz na umowę o pracę na żurawiu pływającym MAJA pod banderą polską. Spełniamy wymagania Konwencji o pracy na morzu MLC 2006.

GŁÓWNE CELE POLITYKI KADROWEJ

  • rekrutacja i zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych pracowników
  • zapewnienie stałej pracy z możliwością rozwoju i awansu
  • utrzymanie stałej, doświadczonej obsady na statkach
  • rozwój pracowników poprzez podnoszenie kwalifikacji, specjalistyczne szkolenia i kursy
  • zapewnienie warunków pracy, które są bezpieczne i nieszkodliwe dla zdrowia
  • utrzymanie najwyższych standardów pracy zgodnie z Konwencją o pracy na morzu MLC 2006, jakości (ISO 9001: 2008), ochrony zdrowia (HSE), bezpieczeństwa, ochrony środowiska (ISM-CODE), ochrony statku (ISPS-CODE) we wszystkich obszarach działalności.

PRACA W SYSTEMIE KONTRAKTOWYM

  • kontrakty 10-12 tygodniowe
  • kwalifikacje i certyfikaty zgodnie z Systemem Zarządzania QHSE Annex No 8 to P-04 
  • wysokość wynagrodzenia zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami i zajmowanym stanowiskiem wg postanowień Zasad Pracy i Wynagradzania
  • gwarancja stałego zatrudnienia, rozwoju, szkoleń i pracy wśród specjalistów z branży offshore, i holowań oceanicznych

Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji Annex No 1 to P-04 na adres APPLICATION. W temacie wiadomości należy wpisać odpowiednie stanowisko wraz z imieniem i nazwiskiem.

Lista stanowisk:

MASTER, CHIEF MATE, OOW NAVIGATIONAL, CHIEF ENGINEER, SECOND ENGINEER, OOW ENGINEERING, ENGINE RATING/ELECTROAUTOMATION, ENGINE RATING/FITTER, DECK RATING/BOSUN, DECK RATING/AB, DECK RATING/COOK.

AKTULANE OFERTY PRACY w systemie kontraktowym

BOSMAN / MARYNARZ

  • kwalifikacje i certyfikaty zgodnie z Systemem Zarządzania QHSE – Annex No 8 to Procedure P-04
  • wymagane doświadczenie na statkach typu offshore lub w holownikach

MOTORZYSTA FITTER

  • kwalifikacje i certyfikaty zgodnie z Systemem Zarządzania QHSE – Annex No 8 to Procedure P-04
  • wymagane doświadczenie na średnioobrotowych silnikach Caterpillar ,  spawanie gazowe oraz elektryczne
  • preferowane doświadczenie na statkach typu offshore lub w holownikach oraz podczas remontów silników

KUCHARZ MARYNARZ

  • kwalifikacje i certyfikaty zgodnie z Systemem Zarządzania QHSE – Annex No 8 to Procedure P-04
  • wymagany dyplom marynarza wachtowego 

MASTER

  • kwalifikacje i certyfikaty zgodnie z Systemem Zarządzania QHSE – Annex No 8 to Procedure P-04
  • wymaganedoświadczenie na statkach typu offshore lub w holownikach

CHIEF ENGINEER

  • kwalifikacje i certyfikaty zgodnie z Systemem Zarządzania QHSE – Annex No 8 to Procedure P-04
  • wymagane doświadczenie na średnioobrotowych silnikach MAK/Caterpillar
  • preferowane doświadczenie na statkach typu offshore lub w holownikach

ENGINE RATING/ELECTROAUTOMATION

  • kwalifikacje i certyfikaty zgodnie z Systemem Zarządzania QHSE – Annex No 8 to Procedure P-04
  • preferowane doświadczenie na statkach typu offshore lub w holownikach

Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji Annex No 1 to P-04 na adres APPLICATION. W temacie wiadomości należy wpisać odpowiednie stanowisko wraz z imieniem i nazwiskiem.